2013. július 26., péntek

Megcsináltam a Hobbit MAGYAR poszterét

Elkészültem A Hobbit: Smaug Pusztasága MAGYAR poszterével. Hosszas napokat vett igénybe, de megérte fáradozni. Én elégedett vagyok a munkámmal. Megpróbáltam mindent a helyére tenni (itt gondolok az IMAX 3D , és a Real 3D LOGOjára). Egy kicsit sötétítettem a képet, mert az eredeti poszter szerintem kicsit világosra sikerült. A magyar premier DECEMEBR 12-ére van kiírva, ezért azt is megváltoztattam (egyébként 13). A képre ráírtam a blog nevét, és a FACEBOOK oldalunk nevét is.

A poszteren Bilbó látható, aki éppen szemügyre veszi a törpök egykori királyságát, Erebort. A második részben Thorin társasága folytatja útját a Magányos Hegy felé. Eljutnak az alakváltó Beornhoz is aki nem egy sima ember, hanem egy alakváltó medve. Ám a kalandjuk során betérnek a rettegett Bakacsinerdőbe, ahol összefutnak a tündék királyával Thranduillal, és annak lányával, Tauriellel. Később,  miután átvészelték magukat Mirkwoodon, betérnek Esgarothba, azaz Tóvárosba, ahol találkoznak Tóváros polgármesterével, és Barddal.

  A plakátra visszatérve. A cím a Smaug dúlta Suhatagra utal. A második részben tél lesz, bár ezt nem annyira tükrözi a poszter. A plakát tökéletesen mutatja be a film hangulatát. Az első filmhez képest, szerintem sokkal több akciót, és kevesebb erőltetett poént fogunk látni. Erebor romban, a törp szobrok omladoznak, az egykoron erős falak most rozoga állapotban. A kapuban pedig egy tűzfoszlány látható (ami persze Smaug által van). Ha valami kérdésetek lenne, küldjetek e-mailt a következő címekre: a.hobbit.trilogia@gmail.com vagy xx.felix.nagy@gmail.com
                                                                                                                   

A poszteren kívül csináltam egy borítóképet, ami talán Facebookra jó lehet. Előszeretettel csináltam, szóval nyugodtan töltsétek le! A fotó méretei: 843x403

Végül itt van a plakát HD minőségben, nyugodtan töltsétek le! A képe méretei: 1600x2370
A Hobbit: Smaug Pusztasága magyar plakát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése